Wednesday, September 22, 2004

Angry Letter

It is coming to three months now since we were promised that we would received our finisher medals via post. My fellow runner, Boy Wonder is pissed with the Ipoh Marathon organizer, so pissed that he wrote this pissed off letter to the Datuk Bandar Ipoh. We are waiting, Datuk Bandar...

PER : PINGAT IPOH INTERNATIONAL RUN 2004

Tuan

Saya telah memasuki larian tersebut dan sampai sekarang saya belum dapat pingat penghabisan saya. Saya amat kecewa dengan pengurusan pingat larian ini. Saya sudah banyak kali menelefon pihak-pihak yang berkenaan (Encik Zainal Yau, Encik Faisal 05-2442260 dan Encik Aziz 05-2442266) tetapi tiada jawapan atau dikenakan semacam bolasepak ditendang ke sini ke sana. Tidak ada orang yang bertanggungjawab keatas hal ini, ke? Kata selepas larian itu, pingat akan dihantar ke semua peserta yang layak. Kita sudah mengisi keratan kertas yang dikehendaki! Apa pula sekarang? Sudah berapa bulan tunggu, batang hidung tali pingat pun tidak nampak. Sia-sia saya bertungkus lumus untuk mendapat posisi 300 peserta untuk layak dapat pingat itu!

Inilah kali pertama and terakhir saya akan menyokong larian Ipoh ini.

Harap-harap tuan dapat membuat sesuatu secepat mungkin.

Yang benar

………………….

No comments: